Tanácsadás | A Feng Shui | Bemutatkozás | Szeminárium | Tapasztalatok | Rendelés | Fórum
 
 

Energiát adó mandalák

Égi áldás
Isteni védelem

Anyagi bőség
Pénzügyi siker, gyarapodás

Tovább

Online tanácsadás



 

Itt a lehetőség arra, ha bármily személyes kérdése van a Feng Shui-val kapcsolatban feltegye.

Halzer Dorottya Feng Shui tanácsadó személyesen válaszol .
 
Írja meg kérdését fórumunkba és amint lehetőség van rá részletes, pontos választ kap.
 

 

Feng Shui a High Care szalonban


László Mónika, a Dunakeszin lévő High Care szalon tulajdonosnője. Részletesen mesél nekünk a Feng Shui kapcsán szerzett személyes üzleti tapasztalatairól, élményeiről. Sikereiről, melyben a térrendezés elveinek következetes és folyamatos alkalmazása is hatalmas szerepet kapott. 

Mit érdemes tudnunk a Te életutadról? Hogyan kapcsolódik ez a szépségség ápoláshoz és az ezotériához?

Sokszor kérdezték már tőlem korábban is, hogy miért lettem kozmetikus. Ennek több oka van. Előszöris az adta az alapot, hogy a középiskolában biológia és a kémia voltak a kedvenc tantárgyaim. Ezért akkoriban tanár szerettem volna lenni. Az iskolai évek alatt azonban más lett az érdeklődési területem.

Fiatal korom óta nagyon érdekelt a divat, a szép külső és az igényes megjelenés. Ezért a szépségipar felé fordultam. Újpesten jártam gimnáziumba. Az osztályfőnököm felkeltette az érdeklődésemet, így aztán egyértelművé vált számomra a továbbtanulás iránya.
1990- ben tettem le a szakvizsgát és ezt követően kezdtem meg a kozmetikusi munkámat. Először egy évig alkalmazottként dolgoztam annál a vállalatnál, ahol a tanuló éveimet töltöttem. Majd két éven át a mesterem üzletében, mint az ő váltótársa, végeztem a munkámat. 1993-tól néhány kollégámmal saját vállalkozásba kezdtünk.
 
1995-ben kerültem kapcsolatba egy német kozmetikai cég magyarországi képviselőivel. Ekkor még a testkezelések a kozmetika területén újdonságnak számítottak, de az egyre jobban növekvő igény világossá tette számomra, hogy még sokat kell tanulnom ebben az irányban. Ez a német cég vállalta fel elsőként a testkezelések szükségességét. A cég tulajdonosa orvos, szociológus. Ez biztosította számomra a hitelességet, a naprakész szaktudást és a megbízhatóságot. 1999-ben kezdtem tanulni, alkalmazni a Differenciált Cellulit Terápiát. Megvettem az első készüléket és ekkor cseréltem le az addig használt termékpalettát. Lassan 10 év távlatából nyugodt szívvel mondhatom – MEGÉRTE! Ezt követték az újabb és újabb kezelőgépek. Elvégeztem az összes általuk szervezett tanfolyamot.
 
2000-ben indult a franchise rendszer. Ekkor már tudtam, hogy ez a jövő. Meg volt a kitűzött cél, amit nagyon szerettem volna elérni. 2006 tavaszán valóra vált az álom és megnyitottuk a stúdiót. 

Szerettem volna a tudásomat a wellness irányban továbbfejleszteni, ezért jelentkeztem egy wellness és SPA manager tanfolyamra. A wellness mellett számos érdekes területen tudtam a tudásomat bőviteni. Többek között marketing, vezetéselmélet, kommunikáció terén.

Hogyan merült fel az ötlet számodra, hogy a szalont és az otthonodat Feng Shui szempontok szerint alakítsd át?

2006-ban, mikor a franchise üzletet nyitottuk, már az akkori gazdasági helyzet sem kedvezett igazán egy kezdő vállalkozásnak. Ettől függetlenül a kezdeti forgalom felülmúlta a várakozásomat. Tapasztalatból tudtam mennyi időbe telik egy teljesen idegen helyen egy új vendégkör kialakítása. Éppen ezért volt meglepő a számomra, hogy mennyit ér a márkanév és ez mennyi vendéget jelentett már az első napokban is.

Természetesen egy üzlet és vállalkozás indítása többnyire hitelekkel indul. Éppen ezért mindenki szeretne nagyobb forgalmat elérni rövidebb időn belül. A biztos anyagi háttér megteremti a nyugodt és kiegyensúlyozott munkavégzést, az elégedett vendégeket, a szakmai és a vállalkozás fejlődésének lehetőségét. Ehhez elengedhetetlenül fontos a munkatársak megfelelő bérezése, ami biztos anyagi háttérrel lehetséges. Nem számít az erőn felüli munka – ha látszik a fejlődés és a siker lehetősége.

Két évvel a nyitás után még mindig szerettük volna növelni a forgalmat. Ha a vendég bejött hozzánk a stúdióba, a szakmai hozzáértésünk meggyőzte a kezeléseink hatékonyságáról. Azonban a probléma az volt, hogy hogyan hozzunk be több vendéget az üzletbe. Kérdezhetné joggal bárki, hogy miért nem a marketing volt az az eszköz, amihez nyúltunk. Az volt az első. Hiszen a franchise rendszereknek éppen az is az előnye, hogy vannak kipróbált és bevált módszerek, ötletek. Azon kívül létezik egységes marketing terv, melyet szakemberek terveznek és valósítanak meg. 

Tehát más irányban is szerettünk volna elindulni és ezért választottuk a Feng Shui-t. A Feng Shui tudománya iránti érdeklődésem már hosszú évekkel ezelőtt kezdődött. Szabadidőmben számos könyvet olvastam ebben a témában. Hittem az erejében, bár saját bőrömön akkor még nem éreztem hatását. Mivel véleményem szerint az otthoni rend és harmónia szorosan kapcsolatban áll a vállalkozás sikereivel is, ezért egyértelmű volt számomra, hogy mindkét területet rendbe kellene tenni. Nem lehet csak az egyiket kiválasztani! 

Mi győzött meg arról, hogy szükséges szakembert hívnod ehhez és nem önállóan láttál hozzá?

Olvastam számos könyvet, cikket a Feng Shui-ról. Tudtam azonban, hogy néhány könyv elolvasásánál, delfin, Buddha és más tárgyak elhelyezésénél ez többet jelent. A térrendezés tudománya több tudást jelent, mint néhány könyv elolvasása. Ez ugyanolyan szakmai felkészültséget jelent, mint akár a saját munkám.

A kezdetekkor azonban sem idő, sem energia nem volt arra, hogy szakértőt hívjak. De talán inkább a gondolat nem fogalmazódott meg olyan erősen, mint két évvel később.

A nyitás előtt a Bágua módszerrel a területeknek megfelelően elhelyeztem bizonyos tárgyakat és elkezdődött a napi munka a stúdióban. Elindult a forgalom, de szerettük volna a vendégkört méginkább bővíteni. A hagyományos marketing eszközök mellett úgy éreztem, hogy kell még valami más is. Egy nap az egyik vendégünkkel beszélgettem. Felfigyeltem egy mondatára, amiből rögtön kiderült, hogy Őt is érdekli a Feng Shui. Kölcsönös volt az érdeklődés ezért bátran elmesélte, hogy hívott Feng Shui szakértőt az otthonába. Elmondta a tapasztalatait a tanácsadásról és a javasolt változtatások hatásairól. Ő adta meg a Te nevedet és még egy szakértő nevét. Rámbízta a döntést. Bár személy szerint téged ismert, a másik szakértőt csak a tévéadásban látta.

Amint elment, leültem a számítógép mellé és az interneten kutattam mindkét név után. A neveteket hallottam már, de személy szerint ismeretlenek voltatok számomra mindketten. Sőt, a vendéggel is mindössze másodszor találkoztam. Így rá kellett bíznom magam a megérzéseimre. Elolvastam mindent, amit találtam és elküldtem mindkettőtöknek ugyanazt az e-mailt. Te talán még aznap válaszoltál. Minden feltett kérdésemre kielégítő választ kaptam Tőled. Részletesen megírtad mennyi időt vesz igénybe, milyen módszerrel dolgozol, mennyibe kerül és minden egyéb részletet. Néhány nap múlva megérkezett a másik levél is. Válaszul két mondatot kaptam. Láttam a különbséget a válaszok között. Leírtad, hogy néhány órától akár egészen egy napot is igénybe vehet a tanácsadás. Ezzel szemben a másik levélben 2-3 óra szerepelt. A levelek hangvétele, tartalmi különbsége, a válaszra ráfordított energia – alapján azonnal meghoztam a döntést, és Téged választottalak. Azóta is nyugodt szívvel ajánlom tovább a nevedet, ha felmerül a Feng Shui. 

Mesélnél a vállalkozásod történetéről, a kezdetekről? 

A nyitásunk előtt már 2 évvel aláírt franchise szerződésem volt. Akkoriban még a családi házunk alagsorában szerettem volna kialakítani a stúdiót. Ahogy telt az idő rájöttem, hogyha a munkahelyem és az otthonom egy helyen van, számomra nincs meg az igazi kikapcsolódás és a munka beférkőzik a családi élet terébe is. Egy baráti találkozó után felmerült, hogy közösen nyissuk meg álmaim stúdióját. Barátainknak nagyon tetszett az ötlet. Bíztak a tudásomban és a felkészültségemben, mivel ők nem szakmabeliek. Így vágtunk bele.

Azonban korábbi hibáinkból tanulva, amit a saját vállalkozásainkban elszenvedtünk a társaink mellett, már kellően óvatosak voltunk. Hivatalos szerződést kötöttünk, mely kiterjedt minden apró felmerülő részletre. Feladat, kötelesség, elszámolás, tulajdon, fedezet. Féltettünk egy olyan értéket, amit barátságnak hívnak. Az első év végén már láttuk, hogy ugyan szépen ível a forgalom felfelé, de nem elég ahhoz, hogy a társainknak ne kelljen újra és újra további anyagi terheket vállalva fenntartani a tulajdonrészüket. Nehéz hinni és bízni, hogy évek múlva jobb lehet valami, amihez igazán nem értesz. Hoztak egy döntést, amit tiszteletben tartottunk. Hála az előrelátásunknak, a szerződésnek – a barátságunk nem szenvedte meg a szétválást. Azt azonban csak én tudom, hogy a kezdeti nehézségekkel együtt birkóztunk meg és nekik ez mennyi áldozatot jelentett minden téren. Ezt hosszú évek alatt tudom csak meghálálni. Azonban lesz olyan része, amit soha nem tudok eléggé megköszönni Nekik. Hogy segítettek valóra váltani az álmomat! 

Továbbra is bíztam az üzlet sikerében. Szerencsémre a férjem maximálisan támogatott. Tudtam, hogy egyedülálló professzionális kozmetikai céget választottam évekkel ezelőtt. A siker biztosítva volt. Csak azt nem tudtam mikorra érhető el. Éreztem, hogy sok áldozatot fog követelni tőlem, de nem adhattam fel! 

Talán, ha már az elején megfogalmazódik a gondolat, hogy hívjunk Feng Shui szakértőt –másként alakulhatott volna a kezdet. Ma ez lenne az első dolgom már az üzlet kiválasztásakor.

Eltelt még egy év immár egyedül. Számtalanszor szembesültem olyan pillanatokkal, amivel 17 éves kozmetikai munkám során soha nem találkoztam. Szinte minden héten jöttek a környékről kozmetikusok, akik természetesen nem fedték fel kilétüket, hogy árlistát, prospektusokat vigyenek. Volt olyan érdeklődő, aki kedvesen megértette, hogy árlistát csak megnézheti, de nem viheti el. Volt, aki még arra is vette a fáradtságot, hogy arc és név nélkül telefonáljon a magyarországi képviseletre, hogy megpróbálja besározni a hírnevünket. Volt olyan is, hogy egy közelben lévő üzlet összes dolgozója átjött és vitte a színes prospektusokat. Fel sem merült bennük, hogy egy franchise üzletnek más lehetőségei vannak egy hagyományos kozmetikai és fodrászüzlettel szemben. Mindkettő más vendégkört tud kiszolgálni. Ezt a saját tapasztalatomból tudtam, hiszen én is olyan üzletben kezdtem. Tudtam, hogy vannak vendégek, akik arra vágynak, hogy nyüzsgés legyen, és egyben a frizura is rendben legyen és vannak, akik a csendre és a nyugalomra, illetve a legújabb szolgáltatásokra és a franchise rendszer adta biztonságra.

Az emberi irígység addig még soha nem tapasztalt formájáival szembesültünk hetente. Pedig, aki ismer, az pontosan tudja, hogyha kozmetikusként mutatkozik is be, akkor sem fogadtuk volna ellenségként. Sőt! Kollégaként örömmel megmutattuk volna az üzletet, a gépeket. Még a gépek kipróbálásra is lehetőséget kínálunk, mivel emberileg a segítőkészség számomra elsődleges erény.

A legeslegutolsó csepp abban a bizonyos pohárban az az eset volt, amikor egy kedves kozmetikus érdeklődő szintén árlistát akart vinni. Mikor nem adtuk ki, csak megnézésre, elkezdte vizsgáztatni a testkezelő kolléganőmet az oxigénpakolás hatásairól és felhasználásáról. Ennyi évvel a hátam mögött már tudom, hogy egy vendég hogyan és mit kérdez. Rögtön világossá vált számomra, hogy kozmetikus. Ő volt az, aki még telefonálni sem volt rest. A másik kedves kolléga a barátnőjével 3 időpontot lefoglalva beiratkozott, hogy egy testkezelő kúrát elkezd az állapotfelmérés után. Néhány hét múlva kiderült, hogy a tőlünk pár lépésnyire lévő fodrászüzletbe jöttek testkezelőnek dolgozni.

Ekkor volt nálunk a vendég és született meg bennem a döntés, hogy Feng Shui szakértőt hívok. A tanácsadásnál ezekre az eseményekre is szerettem volna magyarázatot kapni. 

Mit szólt a környezeted, mikor megtudták, hogy Feng Shui tanácsadót hívsz?

A kollégáim tudták, de még ők sem vettek részt ilyen tanácsadáson. Kíváncsian várták és partnereim voltak mindenben. A férjem sem akart lebeszélni róla. A barátaimnak csak a tanácsadás után meséltem el, hogy hívtam Feng Shui szakértőt. Megmosolyogtak, de nem ítéltek el. Volt, aki érdeklődve és volt, aki hitetlenkedve fogadta. Ma már elhiszik nekem a Feng Shui-val kapcsolatos tapasztalataimat. És tiszteletben is tartják. És még a dekoratőr barátnőm is megkérdezi, hogy jó lesz-e az aktuális dekoráció ötlete a Feng Shui alapján.

Persze van olyan ismerősöm is, aki viccelődve megjegyzi, hogy nem kell még valamilyen dísztárgyat eltávolítanom a lakásból, hiszen ő örülne neki. Természetesen tudom, hogy, ami az én lakásomban nem jó, az másnál sem lesz az. Ám volt, akit nem érdekelt a Feng Shui tudománya és mivel több száz felálló ormányú elefánt volt a lakásában – megmagyarázta, hogy azok többen vannak, mint az a két elefánt, akinek lóg az ormánya azon a képen, ami nálam volt a falon. Ezért elkérte és nem engedte kidobni.

Beszélgessünk a személyes élményeidről a tanácsadás kapcsán! Mire számítottál? Mi volt a legkönnyebben megvalósítható? Miként láttatok neki a kapott útmutatások megvalósításához?

Izgatottan vártuk a tanácsadás napját. Meg sem fordult a fejemben, hogy mi lesz, ha kiderül, nem jó helyen van a ház vagy az üzlet. El kell költöznünk? Ezek a kérdések fel sem merültek bennem. Talán akkor még nem is tettem volna meg, ha ezt javaslod. Ma – igen.

Egy napot szántunk rá. Először a házunkat néztük át. Ott is volt káosz, de az üzletihez képest szinte semmi. Minden helyiségről készítettem egy táblázatot. Felosztottam úgy, hogy beleírtam, hogy az adott helyiség melyik területhez tartozik. Mik a támogató színek, formák, anyagok. Melyik tárgy van rossz helyen és milyen tárgyat kellene ide tenni. Úgy készítettem el a táblázatot, hogy tudjak mindenhová írni. Tudtam, hogy annyi új információ fog elhangozni, hogy különben lehetetlen lesz mindent megjegyezni, le kell jegyzetelnem, amit csak lehet. 

Érdekes, meglepő és hiteles volt a tanácsadás.

Az üzletben az első pillanatban kiderült, hogy a könyvekben olvasottak és a Bágua módszer alapján elhelyezett tárgyak több kárt okoztak, mint amennyit használtak. A legkönnyebb dolgom azokkal a tárgyakkal volt, amelyeket át lehetett tenni más helyre vagy ki kellett dobom. A legnehezebb feladatom az volt, hogy a tanácsadás után este átnéztem otthon a táblázataimat. Tudtam, hogy a férjem támogat és nyitott a Feng Shui-ra. Azonban azt nem tudtam, hogy hogyan fogom elérni nála, bármennyire is hisz vagy szeretne hinni a Feng Shui-ban, hogy kidobjuk a Kenyából hozott kedvenc emléktárgyakat. Azokat, amik harcosokat vagy harcra emlékeztető jegyeket hordoztak magukban. Ugyanis átszőtték az otthonunk minden életterületét. Én magamban, az életünkben sok mindenben megtaláltam a harcosokkal összefüggő nehézségeket. Visszagondoltam azokra az időkre, amikor a két üzlettársával nagyon jó barátságban voltak hosszú éveken át. Együtt nyaraltunk Kenyában. Ahol mindannyian felszerelkeztek harci fegyverekkel, harcosokat ábrázoló képekkel. Utána elkezdődtek a harcok és a viszályok. Este ezzel szembesítettem Őt. Magától, kérés nélkül elpakolta fekete zsákba a harci tárgyakat, először a pincébe, majd később kidobta, amikor már kézzel foghatóan érezte a Feng Shui hatását.

Elsőként az üzletet tettük rendbe. Nehéz dolgunk volt, hiszen egy franchise rendszerben működő üzletnek vannak korlátai. Gondolok itt elsősorban a színekre és a formákra. Kívülről tehát meghagytuk a régi arculatot. Belül pedig elkezdtük az átalakítást. Volt, amin nem tudtunk változtatni. Hiszen egy gépet nem lehet átfesteni. A krémek tégelyének színe nem változhat.Volt, amin egy kicsit tudtunk változtatni. Ilyen az arculati fotók, amelyekből jó néhány van az üzletben képként kitéve. Ebben az esetben megváltoztattuk a hátterében lévő színes papírt, kékről az adott életterületnek megfelelően.

A tanácsadás utáni nap a kolléganőimmel végigjártunk minden helyiséget. Átpakoltunk. Kidobtuk a nemkívánatos tárgyakat. Átrendeztük a kezelőhelyiségeket aszerint, hogy kinek melyik az életterülete. Aztán átgondoltuk a lépéseket és felállítottuk a sorrendet. Festés, néhány új bútor, dísztárgy vásárlása. Hosszú folyamat volt és sok munka. Szerencsénkre nagyon sok segítséget kaptunk Tőled. És ami a legfontosabb egyszerű dolgokkal meglehetett valósítani az életterületek energiájának szabadon való áramlását. A területnek megfelelő színű törölközőkkel, falfestéssel. Csak, hogy néhányat említsek. Nem kellet kínai bazárt csinálnunk egy franchise üzletből.


Amint említetted a munkatársaid valódi partnereid e folyamatban.

Az első pillanattól kezdve partnereim voltak. Mindenben segítettek és támogattak. Tiszteletben tartották a döntésemet, hiszen tudták hogy értük is teszem. A nagyobb forgalom mindenkinek előnyére válik.

Az első tértisztítást nem végeztük el teljes komolysággal. Nem mondom, hogy nem futott át a gondolatainkban, hogy normálisak vagyunk-e. Tapsolunk, csengővel járkálunk a falak mellett. Milyen dolog ez? Aztán egyikünknek szétesett a csengője. Ettől nagyon megijedtünk, hogy ez vajon mit jelent. Azonnal írtunk Neked és csak a válasz után nyugodtunk meg. Azóta a tértisztítást már teljes hittel végezzük.

Tavaly jött hozzánk egy új kolléganő. Fiatal, éppen elmúlt 20 éves. Tájékoztattuk, hogy az üzletben minden a Feng Shui elvei szerint van elhelyezve és fontos, hogy állandó rend, tisztaság legyen és minden tárgy a helyére kerüljön. És az első tértisztításnál valószínűleg még az is megfordult a fejében, hogy hová is került egyáltalán, kik közé keveredett. De látta a másik kolléganőmet, aki csak néhány évvel volt idősebb nála, és már érezhette a saját bőrén a Feng Shui erejét. Ez meggyőzte rábeszélés nélkül.

A legbeszédesebbek mindig a konkrét történetek. Mit tapasztalsz milyen változások következtek be a tanácsadás után?

Az alaprajz kiértékelésénél kiderült, hogy hatalmas többlet területünk van a 9. Hír, hírnév területen. Mi nem meséltünk direkt semmit előre, Te nem tudtál az üzletről, nem jártál nálunk előtte. Ez a többlet terület a kíváncsiskodókat jelentette, a konkurenciát és nem a vendégeket. Ennél a mondatnál szinte földbegyökerezett a lába mindannyiunknak. Idegenként nem tudhattál a nálunk történt eseményekről. Felidéztük a történeteket és megkaptuk rá a magyarázatot.

A többlet területet ki kellett oltani, megkaptuk hozzá a segítséget. Mivel a hírnév területe tűz elem, ezért a víz elem oltja ki. Ez pedig kék színt és üvegtárgyakat jelent lényegében. Beraktunk minden olyan kék és üveg tárgyat, kristályokat, ami máshol rossz helyen volt.

Amióta ezt körülbelül másfél éve elvégeztük, nem volt kíváncsiskodó, és árjegyzéket és prospektust gyűjtő kolléga az üzletünkben. Viszont volt érdeklődő és kedves fodrász, aki bátran felvállalta, hogy kolléga és érdekli, hogy mi mivel is foglalkozunk. Magáért beszél!

Az üzletben 3 kezelő helyiség van.Így szerencsénkre megoldható volt, hogy az arckezelés, a masszázs és a testkezelések átkerüljenek másik kezelőbe. Így mindenki a saját életterületének megfelelő helyen dolgozhat többnyire. Mindannyian jobban éreztük magunkat abban a helyiségben, ahová átköltöztünk. 

Egyenletesebb lett a forgalmunk. Az évi zárásnál a forgalmi versenyen a Stúdiók közül elsők lettünk. Az összesített versenyben pedig összesen 3 Center előzött csak meg bennünket. Ez egy három éve működő vállalkozásnál gyönyörű eredmény. A forgalom azóta is egyenletes és folyamatosan nő. Még azonban nem értük el azt a forgalmat, amivel teljesen elégedettek lennénk, de türelmesek vagyunk. Az idei évi eredményeink pedig már 50%-os forgalomnövekedést mutatnak a tavalyi év forgalmához képest.

Tavalyi év óta vannak olyan régi visszatérő vendégeink, akik az előző években vettek test- vagy arckezelő bérletet, de miután vége lett a kezeléseknek nem jöttek többet. Az átalakítás előtt is voltak természetesen olyan vendégeink, akik rendszeresen jártak. De ők állandó vendégei voltak üzletünknek. Az idén a tavalyinál is több régi vendégünk jelent meg az üzletünkben, hogy újabb kezeléseken vegyen részt.

A légkör oldottabb és nyugodtabb lett. A mindennapi feladatok elvégzése könnyedebbé vált és nem görcsösen végezzük a munkát. Teli vagyunk állandóan tervekkel és a lelkesedésünk nem hagy alább. A dolgozók pozitív kisugárzása pedig jótékony hatással van az üzlet forgalmára is. 

Milyen reakciókat vált ki mindez a vendégekből? Ők észlelnek-e bármilyen változást a korábbiakhoz képest?

A vendégeink sokkal pihentetőbbnek, nyugodtabbnak találták a kezelőket.

Az átalakítás előtt a falak tojáshéj színű voltak. Az összes kiegészítő pedig kék, mivel ez az arculati szín. Ezt a vendégek így utólag hidegnek érezték. A festés során alkalmazott új színeknek köszönhetően sokkal melegebb és barátságosabb hatást kelt a szalon. A sárga és a kiwi zöld megtette a hatását! Vidámabb, hangulatosabb lett az egész üzlet. Jobb belépni még az ajtón is! Több vendég megjegyezte, hogy olyan, mintha a kinti rohanásból a nyugalom szigetére csöppennének. Érződik az üzletben lévő harmónia már az első belépéskor is. Így más érzés számomra is a saját üzletembe jönni.

Mi a véleményed immár a személyes tapasztalataitok birtokában a Feng Shui-ról, illetve a konkrét tanácsadásról?

A Feng Shui segít a saját céljaink elérésben különböző eszközök segítségével. Működik, mondjon bárki bármit. Azonban kellő türelem kell. A változáshoz időre van szükség.

Mindenképpen szakértőre van szükség. Ne végezzük önállóan könyvből a Feng Shui gyakorlását, mert a sorok között is tudni kell olvasni. Ez sokkal komolyabb feladat, mint egy Buddhát, egy csobogót vagy aranyhalakkal teli akváriumot elhelyezni valahol.

Saját bőrömön tapasztalva a változásokat, ma már nem veszek olyan dísztárgyat, ami a Feng Shui szempontjából nem helyezhető el. Figyelek a színekre, az anyagokra. Még a teraszra elhelyezett virágok színére is. Lassan a környezetemben mindenki nem csak elfogadja, de szem előtt is tartja, hogy csakis olyan tárgyat vásárol, amit bizosan tud, hogy jó színű, anyagú és oda el lehet helyezni, ahová szánta. Ha másként nem megy megkérdezi, hogy megveheti-e.

Megválasztom még a pénztárcám színét is.

Most, hogy autóvásárlás előtt állok átfutott a gondolataimon, hogy az elmúlt nyolc és fél évben mindkét autóm fekete színű volt. Az előzőek mindegyike a saját életterületemnek vagy a támogató elem színének megfelelő volt. Az összes autóm közül a legtöbbet a fekete autóim sérültek összesen 8-9 alkalommal. Nem vezetni nem tudok, mielőtt bárki javasolná, hogy vegyek pár órát. Az elmúlt 20 év alatt ezeken kívül összesen 3-4 alkalommal volt apró meghúzás az autóimon. A fekete autóimnál is mindössze egyetlen egyszer voltam én a hibás. A legutolsót egy kamionnak köszönhetem. Ezután biztosan nem veszek fekete autót!

A tanácsadást csak ajánlani tudom mindazoknak, akik sikeresebbé szeretnék tenni az üzleti vállalkozásukat vagy a magánéletüket. De nem elég a tanácsadást meghallgatni – a szükséges változtatásokat is meg kell tenni! 

Halzer Dorottya
okl. Feng Shui konzultáns-szakíró-tanár
Tel: 06-20-942-7748
www.afengshui.hu

 
< Előző   Következő >